myPhone zdobędzie pieniądze na ekspansję
Polskie aparaty myPhone sprzedają się dobrze i spółka TelForceOne ma zamiar zdecydowanie w nie inwestować. Poinformowała o kolejnych etapach pozyskiwania środków finansowych na realizację strategii związanej z rozwojem myPhone.
W roku 2009 sprzedano 113 tys. sztuk aparatów marki myPhone, co daje spółce pozycje 60% rynku telefonów obsługujących dwie karty SIM oraz 70% rynku telefonów dla seniorów, którego wielkość w Polsce jest szacowana na 5 mln osób. Skala działalności myPhone czwartym kwartale 2009 roku wzrosła o 364,7 %.
Jedną z dwóch form pozyskania kapitału dla mPhone jest transakcja pakietowa skierowana do grona inwestorów prywatnych do których doszło w dniach 19-23 lutego 2010 roku. W wyniku sprzedaży przez 300 tys. akcji Spółki Springfield Investments pozyskał kwotę 1.440 tys. zł, które w całości przeznaczy na finansowanie rozwoju projektu myPhone.
Drugim źródłem finansowania inwestycji w myPhone będzie przeprowadzona wkrótce nowa emisja akcji. Zarząd TelForceOne ogłosił zwołanie Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy i proponuje uchwalenie emisji akcji serii E. Spółka planuje z emisji do 750 tys. akcji pozyskać kwotę około 4 mln zł.
– Wyniki spółki myPhone po czterech kwartałach 2009 roku plasujące się na poziomie 19,9 mln przychodów ze sprzedaży sprawiają, że inwestycje w obszary TelForceOne związane z rynkiem telefonii komórkowej są kluczowe dla dalszego rozwoju całej Grupy. Działania wspierające rozwój myPhone są nie tylko elementem konsekwentnie realizowanej strategii Grupy, ale dziś już poniekąd obowiązkiem wobec użytkowników i wzrastającego popytu rynkowego - mówi Wiesław Żywicki, Wiceprezes Zarządu TelForceOne.
Źródło:
Dziennik Internautów
Data dodania:
25.02.2010 12:38, przez: ches_ter
Czytano:
2523 razy
Ocena:
- Dobry (3/5)
Liczba ocen: 2
|
|