mBank: Nowa odsłona systemu na dziesiąte urodziny
Klienci mBanku sami zdecydują o wyglądzie stron transakcyjnych w serwisie internetowym mBanku. Aktualnie mogą wybrać jedną z dostępnych szat graficznych, otrzymają też możliwość zaprojektowania własnej wersji. Wprowadzenie nowego layoutu systemu zbiega się z dziesiątą rocznicą powstania banku internetowego mBank.
Możliwość indywidualnego dopasowania layoutu stron transakcyjnych pojawiła się 6 września. Użytkownicy mogą pozostać przy klasycznej kolorystyce serwisu lub wybrać całkowicie nową szatę graficzną. Zmiana w identyfikacji wizualnej systemu mBanku została przygotowana w ramach obchodów 10. urodzin banku internetowego.
Personalizacja serwisu będzie dla internautów urozmaiceniem codziennych wizyt w banku. Aktywny klient mBanku loguje się do systemu nawet kilka razy dziennie - mówi Paweł Kucharski, dyrektor mBanku. Świętujemy dziesiąte urodziny i z tej okazji bank realizuje wiele działań związanych z innowacjami funkcjonalnymi i produktowymi. Obok czysto bankowych nowości i wydarzeń, organizujemy dla klientów eventy w świecie rzeczywistym i wirtualnym. Wprowadzenie nowego layoutu serwisu to zachęta dla internetowych grafików. Planujemy zaprosić klientów do tworzenia kolejnych propozycji szaty graficznej w ramach urodzinowego konkursu - dodaje Kucharski
Nowy layout systemu transakcyjnego mBanku
Klasyczna (niebiesko-żółta) szata graficzna systemu została poddana modernizacji, której głównym celem było dostosowanie serwisu do nowoczesnych monitorów o wysokiej rozdzielczości. Zmiany zaprojektowane zostały tak, aby były możliwie najmniej inwazyjne dla użytkowników przyzwyczajonych do funkcjonującej obecnie nawigacji i szaty graficznej. W porównaniu do poprzedniej wersji, w nowej zmieniono niektóre elementy graficzne, takie jak wypunktowania, czcionki czy kolory tła pod wyświetlanymi danymi.
Największą zmianą jest wprowadzenie zupełnie nowego layoutu z dominującym kolorem białym, stylistyką nawiązującego do stron informacyjnych mBank.pl. Zmiana ta ma być także krokiem w kierunku dostosowania systemu transakcyjnego do wymagań estetycznych klientów. Zmiana oblicza serwisu transakcyjnego odbyła się we współpracy z klientami, zasiadającymi w mRadzie, którzy jako pierwsi mieli szanse zobaczyć i ocenić projekt.
Z okazji 10. rocznicy powstania mBanku, w najbliższych tygodniach zaproponuje swoim klientom konkurs, w którym użytkownicy będą mogli sami zaprojektować kolejną szatę graficzną. O zwycięskim projekcie zadecydują sami klienci. Konkurs zostanie ogłoszony zarówno w Polsce, Czechach i na Słowacji.
Źródło:
Dziennik Internautów
Data dodania:
07.09.2010 16:45, przez: ches_ter
Czytano:
12755 razy
Ocena:
- Brak ocen
|
|