Koniec Web 2.0?
W tym roku będziemy świadkami upadku serwisów Web 2.0, zaobserwujemy natomiast sukces e-commerce'u – przewiduje firma SciVisum.
Powołuje się ona na reakcje ostrożnych reklamodawców, którzy nie spieszą się do publikacji swoich reklam na stronach, których zawartość generowana jest przez internautów.
„Klienci i firmy będą stosować 'koczownicze' podejście do stron Web 2.0, czekając na pojawienie się 'następnej wielkiej rzeczy' nad którą można by się skupić, w ten sposób doprowadzając do końca Web 2.0” - tłumaczy Deri Jones, prezes SciVisum.
„Zaobserwujemy natomiast wzrost wydatków na online ze 130 milionów funtów w 2006 roku do 162 milionów do 2020 roku. W tym momencie najwięcej zyskać mogą wielkie sklepy detaliczne, które stworzą właściwe platformy internetowe przeznaczone do e-handlu.
Źródło:
Hacking.pl
Data dodania:
03.01.2008 01:21, przez: bArT
Czytano:
2833 razy
Ocena:
- Brak ocen
|
|