Mio Technology nagrodzone Laurem Klienta
Przeprowadzony po raz czwarty największy program konsumencki w kraju pozwolił wyłonić najpopularniejsze produkty i marki na krajowym rynku. Badani zdecydowali, że „Laur Klienta” w kategorii Nawigacja Samochodowa został przyznany Mio Technology. Badania przeprowadzane przez organizatora konkursu miały na celu określenie poziomu popularności produktów i usług wśród konsumentów. Przedmiotem badań była znajomość marki i podstawowe opinie na jej temat.
Badania przeprowadzone były wśród losowo wybranych konsumentów za pomocą ankiet i sondażu telefonicznego. Pytania miały charakter otwarty, to badani wskazywali na poszczególne marki produktów w każdej z kategorii. W tegorocznej edycji konkursu o wynikach plebiscytu zadecydowali również czytelnicy dodatków „Przegląd Gospodarczy Plus" do „Gazety Prawnej" i „Rzecz o Biznesie" w „Rzeczpospolitej".
Organizatorem plebiscytu jest Grupa Media Partner - wydawca „Przeglądu Gospodarczego Plus”, dodatku promocyjno-informacyjnego, który ukazuje się na łamach „Gazety Prawnej” oraz dodatku „Rzecz o Biznesie" w „Rzeczpospolitej".
Źródło:
ITbiznes.pl
Data dodania:
27.10.2008 18:09, przez: ches_ter
Czytano:
2119 razy
Ocena:
- Brak ocen
|
|